JJ
Messiah
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Temple Prime - Sarajevo
|
Wysłany: Wto 15:53, 11 Wrz 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
1. ZASADY OGÓLNE PANUJĄCE NA FORUM
[1] Na forum mogą wypowiadać się tylko zarejestrowani użytkownicy. Forum dyskusyjne służy wymianie poglądów i opinii wszystkich Członków forum.
[2] Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem.
[3] W szczególności nie obrażamy i nie obgadujemy kolegów ze szkoły i grona pedagogicznego. Wszelkie posty o takiej treści będą usuwane, a użytkownik zamieszczający je zostanie zablokowany.
[4] Administrator może zablokować dostęp danej osobie do forum bez podania przyczyny, jeśli ta nie przestrzega niniejszego regulaminu.
[5] Osoby, które będą sztucznie wszczynać zbędne polemiki na forum prowadzące do kłótni lub ostrzejszych wypowiedzi, a także w nich uczestniczyć, będą wykluczane z uczestnictwa na naszym forum.
[6] Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, że "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, że oprócz czytania, również wyrazisz czasem swoją opinię.
[7] Konta użytkowników, którzy nie napiszą ani jednej wiadomości przez dwa miesiące od rejestracji, będą usuwane.
[8] Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
[9] Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jednż osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
[10] W przypadku zaśmiecania forum przez danego użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści), posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane lub nawet bezpowrotnie usuwane. Jeśli to również nie doprowadzi do poprawy, to przy nicku autora pojawi się specjalny dodatek - ban.
[11] Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do moderatorów poszczególnych działów, ewentualnie do administratora.
[12] Forum NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów.
[13] Emblematy użytkowników forum mają maksymalny wymiar 150 na 150 pikseli i wagę nie większą niż 15 KB.
[14] Rangi użytkownika są nadawane wg ilości wysłanych postów, dla najaktywniejszych są przewidziane specjalne rangi.
[15] Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 2 minutki na ich przeczytanie.
2. ZASADY WYSYŁANIA WIADOMOŚCI
[1] Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
[2] Wiadomości mogą wysyłać, a także odpowiadać na nie tylko zarejestrowani użytkownicy.
[3] Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); posty, które będą posiadały rażącą ilość błędów (ortograficznych, stylistycznych, gramatycznych), będą kasowane przez moderatora działu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ją edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
Ad.1 Oczywiscie jeżeli ktos jest naprzykłąd dysklektykiem będzie traktowany łagodniej... ale i tak prosimy o staranne pisanie :]
[4] Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
[5] Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. To jest robota dla moderatora który odpowiednio zajmie się postem.
[6] Post piszemy małymi literami, zwracamy uwagę na znaki przystankowe; pisanie z dużymi literami, pogrubianie, kolorowanie, zwiększanie czcionki oznacza, że "coś" w swojej wypowiedzi chcesz podkreślić, na coś zwracasz uwagę.
[7] Użytkownicy mogą, oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
[8] Floodowanie, spamowanie, reklamowanie nielegalnych programów, stron pornograficznych itp., a także obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione. Akceptujemy rzeczową dyskusję a nie posty w stylu ,, jestes głupi bo Twoje poglądy są głupie,, itd.
[9] Proszę umieszczać posty we właściwych kategoriach, w przeciwnym wypadku mogą zostać skasowane, przeniesione do właściwego działu albo zamknięte przez moderatora danego działu.
[10] Tematy topiców powinny być układane jasno i zrozumiale; posty, które są ułożone nieprawidłowo, będą kasowane przez moderatora ew. temat będzie zmieniany na bardziej pasujący do treści, ale to zależy od dobrej woli moderatora. Z każdego tematu postu ma wynikać, czego dana wiadomość dotyczy.
[11] Nie można wysyłać wiadomości w stylu "Mnie także", "zgadzam się", "Podeślij także mnie", "heh dobre" itp. to są zbędne wypowiedzi i zajmują niepotrzebnie miejsce na serwerze. Jeśli chcesz przesłać dla autora prośbę, pochwałę, to użyj "Prywatna Wiadomość - PW".
[12] Nie zadawaj pytań, na które padła juz odpowiedź; przeglądaj wątki toczonych rozmów w obrębie danej grupy tematycznej.
[13] Nie można wysyłać dwóch postów pod rząd. Należy edytować swój poprzedni post. W innym wypadku użytkownik może być ukarany z tytułu spamowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|